می نویسم که یادم بمونه ... .

رسم عاشقی در این است که عاشق به تمام مظاهر معشوق دل ببندد و او را در هر لباسی که میبیند تقدیس کند .

می نویسم که یادم بمونه ... .

رسم عاشقی در این است که عاشق به تمام مظاهر معشوق دل ببندد و او را در هر لباسی که میبیند تقدیس کند .

یه توصیه ریزه میزه !

میدونم که همتون خیلی خوب میدونید که بچه ها برای باز کردن یه هدیه چه ذوق و شوقی دارن  

 مخصوصا اگه اون هدیه برای تولدشون باشه .انتظار برای گرفتن یه کادو , بخصوص اگه با یه کاغذ  

 رنگ ووارنگ شاد پیچیده شده باشه ,برای اونها خیلی شیرینه. من همیشه برای تولد بچه ها سعی 

  میکنم  یه اسباب بازی یا لباسی چیزی بخرم. تقریبا 3 ماه پیش تولد چهار سالگی دختر دوستمون بود .   دوستم خیلی دیر ما ها رو برای جشن دعوت کرد به خاطر همین من نتونستم چیزی بخرم. برای دخترش  پنجاه تومن پول دادم. امشب همون خونواده خونه ما بودن و وسط شام دختر مورد نظر به من میگه :"   خاله سوده , چرا برای تولد من کادو نخریدی ؟؟؟؟؟" !!!!!!!!!! (  مثل اینکه این موضوع تو این چند   ماه خیلی اذیتش میکرد و امشب دیگه بغضشو شکوند و حرف دلشو زد ) منو میگی ! یه لحظه خیلی  خجالت کشیدم . با خودم گفتم : ای تو روحت بچه . پس اون چی بود تو پاکت دو دستی تقدیمت  

 کردم !!!!!!. بهش گفتم :" فکر کنم پولی که من بهت دادم بابا یا مامانت زدن به جیب و بهت نگفتن ." 

 

درس امشب : همیشه برای تولد نو گلان زندگی که اصلا ارزش پول نمیدونن باید یه هدیه بخری که  

 کلی ذوق کنی !

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 23 آذر 1388 ساعت 01:59 ق.ظ

با سلام
وبلاگ جالبی دارین من مایلم با شما تبادل لینک کنم
دوست عزیز من شما را لینک کردم بعد از سرزدن به
وب سایت من ودیدن لینک خود خواهشا شما هم من رو با
نام "لیست بهترین وبلاگها و وب سایتهای پربازدید"
لینک کنید این ادرس وب سایت من
http://topsite.sub.ir
باتشکر

خانم بزرگ دوشنبه 23 آذر 1388 ساعت 01:59 ق.ظ http://www.majera.blogsky.com

چه بچه بی چشم و رویی!!!!!!!!!!!ولی جدی برای بچه باید کادو خرید تا یادش بمونه اینو قبول دارم

ویدا دوشنبه 23 آذر 1388 ساعت 10:40 ق.ظ http://www.vidaangel.blogfa.com

سلام..مرسی که پیش من اومدی..با این ایده کاملا موافقم که هر چقدر کادو بچه ها بزرگتر و رنگی تر باشه بیشتر دوست دارن..منم یادمه بچگی که پول بهم هدیه می دادن میرفت تو جیب ددی و مامی..اه اه از ظرف و ظروف هدیه دادن هم برا تولدم بدم میومد

پس تو هم از اونها هستی که برای تولدت ظروف آشپزخونه کادو گرفتی ؟؟؟
خدائیش ستمه !

مامان مهدیار دوشنبه 23 آذر 1388 ساعت 11:08 ب.ظ


سلام عزیز جون

توصیه خوبی بود . یادم باشه به کار بگیرمش . چند وقت پیش تولد پسرعموم بود هرکی هرچی مامانش لازم داشت کادو آورده بود . فکر کن مثلا قابلمه پیرکس . تابه چدن !!!!!!!!
از صد تا فحش بدتره . نه ؟

تو رو خدا راست میگی ؟؟؟؟؟
یعنی چی قابلمه برای بچه ؟!!!!!!!!!!
چه زجری کشیده اون بچه !!!!!!!!!!!!!!!

مارال سه‌شنبه 24 آذر 1388 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.maralbeta.blogspot.com/

سلام وبا ارزوی بهترینها برای شما

301040 سه‌شنبه 24 آذر 1388 ساعت 12:48 ق.ظ http://301040.blogsky.com

شما صاحب اختیارین، و البته لطف دارین!

ممنون...با اجازه.

آزاده سه‌شنبه 24 آذر 1388 ساعت 08:51 ق.ظ http://callmyname.blogsky.com/

سلام سوده جان.. خوشحال میشم عزیزم.. منم با اجازه ت لینکتو میذارم..
توصیه ی خوبی گفتی.. هدیه هر کسی باید مخصوص علاقه ش باشه وگرنه به دل نمیشینه

ممنون آزاده جان.

آرزو مامان پرستو چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام
چطوری خانومی؟
وبلاگ خواندنی درست کردی خسته نباشی.
نمی خوای یک سرس به مابزنی؟
توهم ما رو تحریم کردی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد