می نویسم که یادم بمونه ... .

رسم عاشقی در این است که عاشق به تمام مظاهر معشوق دل ببندد و او را در هر لباسی که میبیند تقدیس کند .

می نویسم که یادم بمونه ... .

رسم عاشقی در این است که عاشق به تمام مظاهر معشوق دل ببندد و او را در هر لباسی که میبیند تقدیس کند .

برقص

زندگی کوتاه هست , قواعد را بشکن , سریع فراموش کن , به آرامی ببوس , واقعا عاشق باش ,  بدون محدودیت بخند و هیچ جیزی که باعث خنده ات میگردد را رد نکن .

و بدان

هر 60 ثانیه ای رو که با عصبانیت ناراحتی و یا دیوانگی بگذرانی ,از دست دادن یک دقیقه از خوشبختی است که دیگر به تو باز نمیگردد.  

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا شنبه 26 دی 1388 ساعت 06:22 ب.ظ


سلام خانمی

خیلی قشنگ بود . ولی من درعمل نمیتونم انجامش بدم .
لذت بردم . با این آهنگ این جملات خوندن داره .

آزاده یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 08:02 ب.ظ http://callmyname.blogsky.com


فدای دل مهربونت عزیزم
سوده جون حرفها قشنگند اما در عمل باور کن که ما به حرفهایی که حتی دوسشون داریم باوری نداریم

زیاد سخت نگیر ..
آزاده جون
همه چی به دید آدمها به زندگی بر میگرده . به نظر من زندگی همیشه قشنگ بوده و هست و خواهد بود . خوشبختانه من تموم مشکلات و خستگی های زندگی زود فراموش میکنم .

آزاده چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 11:50 ق.ظ http://callmyname.blogsky.com/

میفهمم چی میگی عزیزم اما ما گاهی یادمون میره که ما اون چیزی نیستیم که فکر میکنیم یا حرفشو میزنیم بلکه اونی هستیم که رفتار میکنیم

فرشته جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام خانم تو که انقدر مطالب قشنگ مینویسی تند تند بنویس دیگه تنبل خانم . از من یاد بگیر

پادرا شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 01:12 ق.ظ http://www.padra.blogsky.com

شما که اینارو نوشتی ولی اگه باور کنی من بهشون عمل هم کرده ام

و تازه فهمیدم زندگی یعنی چی !

واقعا امیدوارم خیلی ها بتونند اینطوری زندگی کنند و از تجربه تنفس در هوای آرامش و زیبایی لذت ببرند

تمام این صحبتها برای اینه که آدم خودش راحت زندگی کنه و به نظر من خوشبختی و آسایش یعنی اینکه انسان احساس خوبی از خودش و زندگیش داشته باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد