می نویسم که یادم بمونه ... .

رسم عاشقی در این است که عاشق به تمام مظاهر معشوق دل ببندد و او را در هر لباسی که میبیند تقدیس کند .

می نویسم که یادم بمونه ... .

رسم عاشقی در این است که عاشق به تمام مظاهر معشوق دل ببندد و او را در هر لباسی که میبیند تقدیس کند .

پیامی از سوی خدا

می دانم هراز گاهی دلت تنگ می شود

.
همان دلهای بزرگی که جای من در آن است

آنقدر تنگ میشود که حتی یادت می رود من آنجایم
.
دلتنگی هایت را از خودت بپرس
.
و نگران هیچ چیز نباش
!
هنوز من هستم. هنوز خدایت همان خداست! هنوز روحت از جنس من است
!
اما من نمی خواهم تو همان باشی
!
تو باید در هر زمان بهترین باشی
.
نگران شکستن دلت نباش
!
میدانی؟ شیشه برای این شیشه است چون قرار است بشکند.و جنسش عوض نمی شود
...
و میدانی که من شکست ناپذیر هستم
...
و تو مرا داری
...
برای همیشه
!
چون هر وقت گریه میکنی دستان مهربانم چشمانت را می نوازد
...
چون هر گاه تنها شدی، تازه مرا یافته ای
...
چون هرگاه بغضت نگذاشت صدای لرزان و استوارت را بشنوم،

صدای خرد شدن دیوار بین خودم و تو را شنیده ام
!
درست است مرا فراموش کردی، اما من حتی سر انگشتانت را از یاد نبردم
!
دلم نمی خواهد غمت را ببینم
...
می خواهم شاد باشی
...
این را من می خواهم
...
تو هم می توانی این را بخواهی. خشنودی مرا
.
من گفتم : وجعلنا نومکم سباتا (ما خواب را مایه آرامش شما قرار دادیم
)
و من هر شب که می خوابی روحت را نگاه می دارم تا تازه شود
...
نگران نباش! دستان مهربانم قلبت را می فشارد
.
شبها که خوابت نمی برد فکر می کنی تنهایی ؟

اما، نه من هم دل به دلت بیدارم
!
فقط کافیست خوب گوش بسپاری
!
و بشنوی ندایی که تو را فرا می خواند به زیستن
!
پروردگارت ...
با عشق !

نظرات 7 + ارسال نظر
یک جهان سومی سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 10:57 ق.ظ http://www.gerdane.blogsky.com/

زیبا بود.

تشکر.

حسین سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 12:06 ب.ظ http://downloadfilms.mihanblog.com

سلام عزیز.ارزو میکنم خوش و سر حال باشی.[گل]
وبت رو دیدم خیلی خوب بود.[دست][دست][دست][دست]

برات ارزوی سر افرازی میکنم.[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]

اسم من حسین هستش.خدمت گذار شما.[نیشخند][نیشخند]

دعوتت کنم که بیای و به وب من هم یه سری بزنی.[نیشخند][نیشخند][نیشخند]

وب من کاربردیه.این ادرسشه:http://downloadfilms.mihanblog.com

بیا تبادل لینک کنیم.[تفکر][تفکر][تفکر] اره خیلی کار قشنگیه.

با اسم( بزرگترین مرجع دانلود فیلم و...) لینکم کن.[قلب][قلب][قلب]

حالا که داریم رابطه ی خوبی رو شروع میکنیم اجازه بده

ادرس گروه یاهو ی خودم رو بهت بدم.توش عضو شو.

برای انجام کارامون خیلی جلو می افتیم.با هم دیگه بیشتر اشنا میشیم

میتونیم تبادل اطلاعات کنیمو...

http://downloadfilms.mihanblog.com/extrapage/fg

زود بیا گلم.منتظرم ها.[لبخند][لبخند][لبخند][گل][گل][گل]



………..|”"”"”"”"”"”"”"” ” “”"”"”"”|\|_
………..|……*اینم وسیله * بیا ….|||”|”"\___
………..|________________ _ |||_|___|)
………..!(@)’(@)”"”"**!(@ )(@)***!(@)

مریم مامان دایانا چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام سوده جون...

خوبی خواهر

کجایی؟

مشغول تدارک جشن تولد دیبا جون

خوب و خوش باشی

سلام مریم جون
میام و برات مینویسم چه خبر بود

زهرا شنبه 21 فروردین 1389 ساعت 08:15 ب.ظ


سلام سوده جونی
خوبی خانمی ؟ سال نو با تاخیر مبارک ! امیدوارم عید خوش گذشته باشه . هرچند از دختر شادی مثل تو بعیده بد بگذرونه .

مرسی زهرا جان
عید به ما خیلی خوش گذشت . قربونت

مامان و بهار یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام عزیزم

خیلی قشنگ

کجایی خانمی دنبال تولد و نامزدی؟؟؟؟

امیدوارم همیشه شادی باشه

منصوره جون
درگیر هر چی دلت بخواد هستم..... نامزدی که تموم شد ... حالا نوبته تولده ... درس و مهمونداری و هزار تا کار دیگه هم جای خود.

یک جهان سومی جمعه 27 فروردین 1389 ساعت 12:31 ق.ظ http://www.gerdane.blogsky.com/

کجایی سوده خانم؟ دلمان برای شما تنگ شده.
ایشالله همیشه به تولد و نامزدی...
سلامت و شاد باشید.

زیر سایه شما هستم ..ممنون از احوالپرسیتون.

فرشته پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 05:18 ب.ظ

سلام عزیزم انشالاه تا باشه مهمانی و تولد و جشن و شادی باشه . همیشه دلت شاد باشه و گرفتاریت تدارک دیدن برای جشن و مراسم اینطوری باشه نه چیزهای دیگه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد