می نویسم که یادم بمونه ... .

رسم عاشقی در این است که عاشق به تمام مظاهر معشوق دل ببندد و او را در هر لباسی که میبیند تقدیس کند .

می نویسم که یادم بمونه ... .

رسم عاشقی در این است که عاشق به تمام مظاهر معشوق دل ببندد و او را در هر لباسی که میبیند تقدیس کند .

راستی چرا من اینقدر خسته ام ؟


>  راستی
>
چرا من اینقدر خسته ام؟
>  
الان حدود ۱ سال است که
>
خیلی خسته ام و این هفته آخر هم که
>
دیگه دارم از پا می افتم. چرا ؟
>
همیشه فکر می کردم کمی تنبل ام
>
اما حالا دقیقا حساب کرده ام و
>
متوجه شده ام که خیلی کار می کنم.
>
ببینید ما توی

>
>
ایران ۷۲ میلیون جمعیت
>
داریم که۱۳
>  
میلیون اونها بازنشسته هستن
>  
می مونه ۵۹ میلیون نفر. از این
>  
تعداد، ۲۴ میلیون دانش آموز و
>  
دانشجو هستند یعنی برای
>
انجام کارها فقط ۳۵ میلیون نفر
>
باقی
>  
میمونند. توی کشور ۱۰ میلیون
>
>  
نفر
>  
هم توی ادارات دولتی شاغل
>  
هستند که
>  
خب عملا کاری انجام نمی دن. پس
>  
برای
>  
پیش بردن کارها تنها ۲۵ میلیون
>  
نفر
>  
باقی می مونند. از این ۲۵
>  
میلیون
>  
نفر هم تقریبا ۴ میلیون
>
نفر آخوند
>  
و ملا و سانسورچی اینترنت و
>
>  
نماینده مجلس هستند پس فقط ۲۱
>  
میلیون باقی می مونن و اگر
>  
بدونیم
>  
که تقریبا ۱۷ میلیون آدم جویای
>  
کار
>  
داریم، معنیش این خواهد بود که
>  
کل کارهای مملکت رو ۴ میلیون
>
نفر
>  
دارن
>  
انجام میدن. اما حدود ۲ میلیون
>
>  
نفر
>  
هم نیروهای مسلح داریم و این
>  
یعنی فقط ۲ میلیون نفر نیروی
>
کار
>  
باقی
>  
میمونن. از بین این دو میلیون
>  
نفر،
>  
۶۴۶۹۰۰عضو پلیس و وزارت
 >  
اطلاعات و
>    
نیروهای سرکوب هستند پس کلا می
 >  
مونیم ۱۳۵۳۱۰۰. حالا این وسط
>
 >  
۶۴۹۸۷۶نفر بیمار داریم که قدرت
>  
کار ندارند و بار کارهای کشور
>  
افتاده روی دوش ۸۰۶۲۰۰ نفر از
 >  
جمعیت. فراموش کردم بگم که ما
 >  
دقیقا ۸۰۶۱۸۶ نفر هم ممنوع
 >  
القلم،
 >  
ممنوع التصویر، ممنوع الصدا و
 >  
دیگر انواع زندانی داریم پس کل
>
 >  
کارهای کشور افتاده روی دوش ۱۴
 >  
نفر! از این چهار ده نفر ۱۲
 >  
تاشون
 >  
عضو شورای نگهبان هستند و پس
 >  
متوجه
 >  
می شیم که کل کارهای کشور
 >  
افتاده
 >  
روی دوش دو نفر: من و تو ! و تو هم
 >  
که
 >  
داری ایمیل میخونی

نظرات 3 + ارسال نظر
Free2Upload.com سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 07:22 ب.ظ http://free2upload.com

با سلام
آیا دوست دارید تصاویر خود را، رایگان و برای همیشه آپلود نمایید؟
آیا می دانید تقریبا تمامی آپلود سنتر های دنیا، تصاویر شما را بعد از چند ماه حذف می کنند؟
سایت » Www.Free2Upload.com « با امکانات بیشتر و قوی تر دوباره راه اندازی شد!!
این بار با سرور اختصاصی و بسیار قدرتمند، همیشه آنلاین و ایمن!
برخی از قابلیت های این سایت شامل:
- آپلود رایگان و بی نهایت تصویر.
- ایجاد بی نهایت گالری.
- آپلود تصاویر بصورت خصوصی (Private) و عمومی (Public)
- نگهداری تصاویر شما برای همیشه
- قابلیت آپلود از سایر سرورها (جدید)
- پشتیبانی بسیاری از فرمت های رایج نظیر (JPEG, .JPG, .GIF, .PNG)
- پشتیبانی از تصاویر با حجم بالا.
- ساخت آدرس ها و کدهای مورد نیاز برای سایت ها و و بلاگ ها
- سرعت بسیار بالای سرور اختصاصی جدید و در دسترس بودن 99.99
- پشتیبان گیری روزانه بصورت رایگان (جدید)
و ...
منتظر حضور محترم شما هستیم
http://free2upload.com

ماریه سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 07:26 ب.ظ http://farasolove.blogsky.com

زندگی اینقدم بد نشده ؟

نه بابا ... من که زندگی دوست دارم و بهش خوش بینم.
اینم طنز بود دیگه .....

یک جهان سومی چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 01:49 ق.ظ http://www.gerdane.blogsky.com/

خیلی باحال بود.
حال کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد