می نویسم که یادم بمونه ... .

رسم عاشقی در این است که عاشق به تمام مظاهر معشوق دل ببندد و او را در هر لباسی که میبیند تقدیس کند .

می نویسم که یادم بمونه ... .

رسم عاشقی در این است که عاشق به تمام مظاهر معشوق دل ببندد و او را در هر لباسی که میبیند تقدیس کند .

او

دوست دارم به خاطرش , که مدتیه ذهنمو مشغول کرده اینجا بنویسم تا با باز کردن این صفحه باز هم به یادش بیوفتم . 

نظرات 6 + ارسال نظر
پادرا یکشنبه 20 دی 1388 ساعت 02:53 ق.ظ http://www.padra.blogsky.com

عشق در نهایت نجابت و فروتنی
که حتی نام معشوق و خاطره اش از نظر پنهانه

من خیلی خوشم اومد
شما واقعا کلام ناگفته عشق رو به تصویر کشیدید

درود بر شما

دوست عزیز
ممنون که به وبلاگ من سر زدی.. و خیلی ممنون که وقت گذاشتی و تمام متنهارو خوندی.
قربونت.

آزاده یکشنبه 20 دی 1388 ساعت 09:31 ق.ظ

بسیار ایده ی جالبیه عزیزم.. سلام.. آره سودم جونم اشتباهه.. آخر صفحه ی ویرایش قالب.. یه ویرایش قالب نظرات هست.. که شما باید نوشته های اونجا رو پاک کنی و قالب جدیدو اونجا پیست کنی.. بووووس

آزاده جون
بالاخره درست شد...قربونت.
من همونجا پیست کرده بودم ولی نوشته های اونجارو پاک نکرده بودم.
ممنون.

آزاده یکشنبه 20 دی 1388 ساعت 05:54 ب.ظ

حالا باید یه زحمت کوچیک بکشی و کشف رمز کنی این کلماتی که به فارسی نیستنو عین این کلماتو از توی اون قالب ژیدا کن و معادل فارسیشو همون که قبل بودو بزار.. متاسفانه این مشکله کوچیکه فونتی رو داره

ببین آزاده جون
اگه بدونی من چقدر تنبلم هیچ وقت انقدر کار از من نمیخواستی !
فعلا ولش کن. خسته شدم..بقیه اش باشه برای وقتی که حال داشتم.
قربون محبتت

آتیش پاره دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 07:17 ق.ظ http://www.miss-atishpare.blogsky.com

اگه فکر کردن بهش خوشحالت میکنه بنویس!
لینکم هیچ مشکلی نداره عسیسم!

ممنونم.

زهرا دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 03:25 ب.ظ


سلام سو ده جونی

خانمی مرموز می نویسی
دلم برات تنگه

زهرا جون
نمیدونم چرا هر کی این دو خط میخونه فقط فکر نسبتا بد میکنه.
اگه مینوشتم که به کی فکر میکنم , همه نظرشون عوض میکردن.
منم دلم برات تنگ شده.

آزاده دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 11:39 ب.ظ

خسته نباشی راستی ممنون بابت نوشته ی قشنگی که برام نوشتی

خواهش میکنم دوست عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد